2016年10月24日 星期一

牽著小蝸牛@測驗第2天

 
 
小朋友少少年紀就要面對唔同0既測驗考試壓力,
造成今時今日, 好多小朋友輕生0既原因..
我成日都要提醒自己, 要放輕鬆, 終究其實只不過一個分數..
如果為了學業, 輸了關係.. 或者輸了生命, 想再後悔時已經太遲了..
 
尋日, 峻峻完成第一科中文測驗..
我叫左自己唔好問佢測成點架喇..
點知, 佢自己又講D, 我又問D...
再講講下之後, 佢話真係有一個我地溫過0既題目..
好可惜, 溫書時, 佢答錯, 我當時叫佢測驗記得唔可以咁答..
結果, 佢都係寫番一個錯0既答案...
0個一刻, 其實內心有少少火火地,
我話, 我明明同過你講, 唔可以咁答架喇, 點解你又要咁答0既?
問到佢都開始越黎越唔出聲..
 
我慢慢禁住自己, 同自己講, 唔緊要LA, 都係第一次測驗者, 都係唔小心者..
我問峻峻: 如果你係MAMA, 我係你, 我測驗成績唔好, 你會點同我講AR?
峻峻: 好LA, 我都買陀螺比你LA...
MAMA:下, 唔係卦, 測得唔好都有陀螺? 好LA,
如果你有盡力, MAMA 再諗下送唔送比你LA... 
 
 
小蝸牛, MAMA 應承你AR...
MAMA 到今天依然走得可能還有一點急..
到今天依然可能還有一點燥..
但MAMA 會盡量學習, 學習盡過力就好了,  學習不給你壓力,
學習陪著你慢慢走, 絆倒了, MAMA 會一如已往地, 牽著你手再向前走  
 
 
 
[依張相好醜怪,但記錄住一個乖孩子的故事]
尋日峻測驗放早,
所以我等埋佢先去超市買野,
一比完錢,佢已經搶住個袋要拎,
行左一陣,我又搶番,因為我覺得真係重,...
點知佢即刻唔開心樣,要我比番佢拎先開心番
 
我覺得你真係好錫我架, 所以我都會好似你錫我咁去錫你 : )
 
 
 
 


1 則留言:

  1. 峻峻: 好LA, 我都買陀螺比你LA...<=峻峻講得好啱, 無論佢考成點, 媽媽都係咁鍚佢既!!!

    回覆刪除