2016年9月29日 星期四

牽著小蝸牛上學第15天@22/09/2016

話說MAMA 小學時, 都係黃社GA..
所以見倒峻峻著住黃社0既運動衫,
真係會有少少親切感 ~~ : )
 
 


今日, 峻峻0係學校開小型生日會..
估唔到上到小學仲可以慶祝生日....
初初以為, 學校本身有..
但後黎知道, 原來只有佢0個班有, 係班主任特別同佢地慶祝0既..
 
新一代0既小朋友話題已經唔同我地當日,
只係講下玩咩AR, 食咩AR..
今日0既佢地, 會同同學討論派邊間小學, IN 邊間小學, IN D 乜野..
其實... 佢地係真係比我地以前早熟好多..
但... 同時亦反映.. 如今0既佢地面對0既壓力真係唔可以睇少..
 
我記得有一次, 放學路過一間小學...
峻峻問我: MAMA, 依間小學好唔好GA?
我0個間好D, 定依間好D GA??
 
我話: 天父揀選比你0既就好架喇...
 
感謝天父, 賜給峻峻一個愛心班主任..
我覺得一個老師有愛, 小朋友學習就自然快樂..
也會自然事半功倍..

沒有留言:

張貼留言