2016年9月25日 星期日

牽著小蝸牛上學第11天@15/09/2016中秋節

今日係中秋節, 不過冇得放早, 依然係要牽著小蝸牛上學..
不過今日唔同0既, 就係BABA 放早,
一齊去接放學, 比峻峻一個大SUPRISE...
見倒BABA MAMA 一齊接佢就最開心喇...
 
小朋友就係最簡單,
最需要0既或者唔係咩物質..
而係父母0既陪伴和愛
 

中秋節的晚上, 帶著比卡超穿過摩士...
就比你放肆一下吧....
 
第6年0既中秋節, 峻峻今年揀左比卡超做佢0既燈籠..

掂倒八月十五0既月光喇~~

食完飯, 循例地去公園走走...
今年響應呼籲, 禁螢光棒.. 點了幾支蠟燭..
周圍0既人都在比卡超...
 
每一年中秋節..
我都會記起, 有一年中秋節..
BABA 放工回來, 同我&妹妹講
"老闆今日封左$500 利是比我AR, 我同你地去食扒王之王丫"
 
到今日, 我依然好記得, 這一頓幸福0既中秋節晚飯.
也是我們和BABA 最後一次的中秋節晚飯..

每逢佳節, 讓我更加掛念你~~~

比卡超也賞月~~

沒有留言:

張貼留言