2016年9月21日 星期三

謝謝小寶貝的PANDORA + 謝謝灰熊EE文達叔叔生日飯@11/09/2016

0係峻峻出世冇幾耐,
我買了一條PANDORA,
第一粒CHARM 係一個小男孩, 亦就係我0既小寶貝..
每天都帶住的..
所以, 峻峻都認識倒依D 一粒粒..
好早之前, 佢已經話, 到我生日時, 會送粒粒比我...
 
 
到今年0既生日..
峻峻已經成日提住話去買比我...
 
有晚, 我地仲一齊睇WEBSITE,
一齊揀左一粒大家都鐘意, CAP左一張相。。。
 
結果到左今日, 我地經過依間SHOP..
峻峻就話:"我要買粒粒比MAMA AR"..
佢同我地講: 我自己入去得架喇... 你唔駛入去..
 
其實, 平時佢有D怕醜GA..
不過今日真係FEEL 倒佢好勇, 拎住一個熊本熊散子包就闖左入人地間SHOP..
亦好好彩, 今日間SHOP 冇咩人, 所以SALES 姐姐好好招呼佢...
好快好快咁.. 好滿足地拎住個紙袋走左出黎~~
 
 
峻峻送比我0既, 就係第3粒"BEST MUM"..
我真係好好好鐘意...也覺得好感動...
 
感動不在於係咩牌子, 或者咩價值..
而係我覺得峻峻其實只不過係6歲..
但佢好早好早之前, 已經將我放0係一個好掌心0既位置..
有好多時, 都覺得, 佢哄我, 似一個男朋友, 多過似一個兒子 (唔計激我0個時)..
 
佢會做好多野想令我開心, 為我一笑...
佢曾經0係我笑0既時候, 同我講"MAMA.. 我好鐘意你笑0既依個樣ar"
從此.. 我會覺得有多難捱0既路也要為你笑下去~~
 
謝謝你, 我的小寶貝..
謝謝你成為我人生最重要0既CHARM,
 
這是峻峻入去買粒粒後, SALES 姐姐要佢簽名..
MAMA 覺得.. 依個背影.. 好MAN... HAHAHHA
 
 
好多人都問, 點解峻峻有錢0既..
其實係, K3時, 我地放學回家0既路途, 可以揀搭小巴, 或者行AROUND 15分鐘0既路程,
我同峻講, 如果行路, 我就會將小巴錢比佢儲起..
就係咁, 儲了一些血汗錢..
 
 

 
晚上, 我地到左灰熊EE 同文達叔叔家慶祝生日...
今日, 又係綠茶蛋糕..
謝謝好友知我們是綠茶控, 就算自己不喜歡,
也送上一個綠茶蛋糕給我們..
謝謝你, 峻峻話, 好綠茶, 好好味~~
 
也謝謝你們, 預備了一餐海鮮晚飯, 有蟹, 有峻峻最愛0既雞翼和魚...
我真心覺得.. 會為你煮飯0既朋友, 係真朋友... : )
還有可愛0既比比... 謝謝你們~~~

 

 

 

 

2 則留言: