2016年9月21日 星期三

ALVIN+HIL MAMA B DAY DINNER@Ufufu

有人話.. 0係工作地方冇可能認識倒真正0既朋友..
依句說話, 年紀越大, 體會越深...
0係職場上, 你會發現, 就算你不犯人, 都總會有人犯你..
你會發現, 每天上班前, 憂慮的不是天氣, 而是難測的人心..
可以忘了帶雨傘, 但不可以忘了帶盾牌..
 
這晚, 我的舊同事跟我慶祝生日..
很感謝你們,  雖然我們已經離開舊公司將近十年...
但... 你們仍然在我身邊, 說真的.. 很感謝你們..
 
這公司是我做過最開心..
同事是最真的... 很懷念這些日子...
 
今日, mandy 契姐姐幫我地揀左依間..
Ufufu Cafe  <-- OPENRICE LINK FOR YOUR REF.
 
事緣今日我地咁多人都好肚餓..
野食一到, 就被極速KO..所以, 所有主食都冇影相....
 
我同峻去完洗手間,
一出黎就見倒係個生日甜品喇...
 
話說我同峻峻都係綠茶控..
MANDY 契姐姐就準備左佢比我地..
 
這一杯裏面有粟子, 水果, 百力滋, 少量小丸子, 十幾球雪糕
 
真心很喜歡, 謝謝你
 
好大杯AR, 望倒會好開心0既生日甜品~~

 
 
[這個生日甜品, 要預早同餐廳ORDER 的] 

從6年前開始...
ALVIN + HILDY 總會在生日牌上一起出現, HAHHA

沒有留言:

張貼留言