2016年9月13日 星期二

全職媽媽牽著小蝸牛@第二天02/09/2016

第二天當全職媽媽, 並沒有履行應該做的工作...
送了小蝸牛上學, 就抽一點時間去找契女...
平日時間, 唔駛番工, 可以找朋友, 感覺很好...
 
其實契女831 生日,
契媽一早預備了這個"咪露"給契女了..
其實我本身唔太知咩黎, 只知契女同好多女孩子都有玩開..
一早決定左買張床比咪露, 之前諗住唔駛咁快買..
點知再去, 就冇晒喇...... 搵左好多間,
最後CWB SOGO 搵倒最後一盒..
雖然, 我唔知點解係隻咪露咁受歡迎..
但契女生日快樂就好了, 契媽祝你快高長大, 身體健康..
一直做個快樂寶寶.. : )
 
 
話說小蝸牛還是適應階段, 第2天都係放12點幾..
匆匆的探完契女, 就去接小蝸牛喇...
峻峻係名乎其實0既小蝸牛, 佢有個大瞉GA....
 
頭2年, 學校門口仍然好多父母親自接送放學0既...
畢竟, 這堆小蝸牛是需要父母一點點的給力和支持..
MAMA 帶上冰凍的烏龍茶為你開學第二天打打氣... : )
 
小學頭2年沒有功課, 食過午飯, 峻峻話想睇埋宮心計...
睇完之後, 就去左KIKI EE 屋企喇...
今日KIKI EE 一家同我地慶祝生日AR...
轉個眼, 我們已認識1X年,
感謝你還會在我身邊, 陪我, 陪峻峻過生日....
 
謝謝KIKI EE 0既蛋糕..
好好味0既朱古力蛋糕..
看似好甜, 但食過其實唔會覺得好漏,
而且, 好好味AR....
 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言