2016年9月20日 星期二

牽著小蝸牛上學第7天@MAMA生日09/09/2016

以前, 覺得一年一次0既生日好重要..
好怕冇人記得自己, 好怕冇人同自己過生日..
 
當年紀開始大..
其實慢慢怕過生日..
因為每吹一次蠟燭, 又再表示你老一歲了...
 
今日, 正日生日, 如常的牽著小蝸牛上學..
我只係想, 讓我多一點時間牽著你, 陪著你走更多的路就好了..
 
08.16.2016@pillow talk
峻峻:mama..你知唔知我大個想做咩呀?
mama: 想做我男朋友lor
峻峻:我講番工嗰啲呀
mama: um..警察...

峻峻:唔係呀,我想做醫生呀..
峻峻:你知唔知點解我想做醫生呀?
mama: 唔知呀,點解呀?
峻峻:因為我想做一種藥
mama: 咩藥呀?
峻峻:我想做一隻不老藥比你同baba

mama 其實都好想世界有依種藥呀
 
 
到晚上, 就去左婆婆家, 同婆婆EE 一齊打邊爐...
當嫁左之後, 當你長大之後..
才會發覺你出生的那一個家, 才真正能夠讓你做回你自己..
長大了的生日, 是希望和最愛0既家人簡簡單單地過..


今晚好開心, EE 送左佢比我,
MAMA 1ST TONY WONG~~
好靚AR~~~ 好鐘意~~ 
 

HAPPY BIRTHDAY TO ME~~

沒有留言:

張貼留言