2016年9月13日 星期二

全職媽媽牽著小蝸牛@第一天01/09/2016

2016年9月1日, 在我們的家是一個很特別的日子...
這一天, 我家的峻峻6歲了!!
這一天, 峻峻上小學了!!!
這一天, 我也開始了我的全職媽媽生涯了!!!
 
從來, 都沒有想過自己會有一天放下工作,
專心一致去當上全職媽媽... 這個感覺到今日還是很不真實..
原來當有一些衝擊衝過來..你會發現無論我多想安定...
也是時候來一個轉變...
 
終於... 我掙扎左好耐, 做了這一個決定, 放棄了我9年半的工作..
決心陪著我的小蝸牛去走佢新一段0既路程..
我深信天父一定會撐起我每一個決定,
就好似從前一樣, 背著我走每一個難關 : )
 
其實, 我一直都好想9月1日開始打番BLOG,
以前以為全職媽媽會好FREE...
點知到今日9月13日, 我先有坐定定0既一點時間去記錄一下..
 
這是, 我第一天當全職媽媽, 峻峻第一天當小學雞..
UM... 我覺得.. 我比峻峻的心情還要緊張...
小學對小朋友黎講係一個好大的轉捩點...
好多0既轉變, 人, 物, 還有環境...
我很清楚記得自己當小學雞時心情都好緊張架...
不過峻峻真係比媽媽叻好多...
雖然, 佢有講過小學冇朋友, 因為佢冇幼稚園同學仔同上依間小學..
但係, 佢都好勇敢地去進入依間小學, 去迎接佢新0既生活...

這是峻峻第一天上幼稚園VS第一天上小學
媽媽好欣慰這2張相, 你都是快樂的...
還記得6年前, 你趕了個多月的預產期, 趕在開學日走出黎見識這個世界..
當時我想, 打後你的生日會係點架呢??
時間過得很快, 這一年開始, 你的生日, 就註定要上學了... HAHA
不過, 樂觀一點去想, 每一年, 你都可以放半天假呢..

峻峻, 雖然你揀選了開學日這個出生日出世,
但媽媽還是希望你快快樂樂就好了...
不要給自己太大壓力, 快快樂樂去當你的小學雞吧 : )
 
9月1日上小學..
峻峻又被媽媽叫停影相,
爸爸: 又影相AR??
我真係好想用相片記錄低你0既成長...

開學日的第一天, 放12點幾,
本身諗住去海洋公園慶祝0既...
但雨下過不停, 所以................
我地改左峻峻最喜歡0既唱K...WKAKA
 
自從峻峻出左世之後, 好耐冇去唱K 喇..
好記得以前, 同學朋友生日都會去唱K..
然後唱唱下, 就會突然變生日歌..
然後就會有個侍應拎個CAKE 入黎..
然後, 成班人就會好開心地一齊唱生日歌...
 
好OLD SCHOOL 但好快樂0既回憶..
今次, 我同BABA 都為峻峻係這個地方送上一個蛋糕比峻峻..
HAPPY BIRTHDAY TO MY LITTLE ALVIN...
 

因為而家NEWAY 好得意, 話SHOW 唔知咩POKEMON GO 精靈比佢睇,
就會FREE 個下午茶比我地..
事緣BABA SHOW 左3隻, 我地食左3個午茶...
蛋糕拎番屋企再影相... HAHA
 
EE... 小蝸牛好似0係依一日, 真係大個仔左咁0既...

6歲生日大快樂AR : )

沒有留言:

張貼留言