2016年9月25日 星期日

我們都是9月之星@OSLO

其實BLOG 真係一樣好神奇0既科技..
我地可以儲存相片, 儲存記憶..
也可以讓我們結識朋友..
 
話說... 我們是認識自YAHOO BLOG 的...
然後.. 又咁0岩有一個COMMON FD,
就係咁.. 我地0既友誼就慢慢建立出黎..
 
好高興認識你, HOI KI~~
你是一個對朋友很好很好的朋友~~
謝謝我有幸運可以認識你...
 
今日HOI KI 一家, 同我&峻峻, 9月之星慶祝..
但全台只有HOI KI 一人唔係9月之星..WKAKAK
 
今日我地黎到九龍城食.
但唔係食泰國野, 揀左佢
OPENRICE LINK FOR YOUR REF.
 
 

其實同小朋友出街食飯.. 我覺得好麻煩GA..
又唔可以玩太 多電話, 又唔可以周圍走..
但其實小朋友定力唔係耐..
我地冇可能要求一個小朋友坐定定個幾鐘... 靜靜咁陪大人食, 聽你大人傾計..
 
所以, 每次都會帶D 野出街..
今次知道見倒++, 帶左康樂棋去..
一見面, 2個就好開心咁玩....
 

玩夠就準備食飯..
綠搽控峻峻當然要飲綠茶LA~~
 
三文魚意粉.. YUMMY~

唔知點解, 好鐘意食ALL DAY BREAKFAST..
但唔鐘意食豆豆.... HHAA
 
我發覺我都算係一個幾揀飲擇食0既MAMA...
磨菇我都唔食0既, 但峻峻就好鐘意...
通當我0既食物有磨菇, 佢都會幫我清晒~~

這是小朋友見倒會好開心0既拼盤...
 
依到MENU 食物其實唔算多, 但質數也很不錯~~
 
其實依間OSLO, 我同峻峻已經食過好幾次架喇..
因為..峻峻成日都話食好野 , 等於間餐廳飯後有個好味0既甜品..
而我地每次食佢, 都真係好好好開心...
 
今日為9月之星慶祝, 所以我地特登揀有間甜品可以寫"HAPPY BIRTHDAY" 0既餐廳...
冇失望..
大家望倒佢都好開心ga~~~
佢地好好ga, 我地話想寫咩, 佢地話會盡量幫我地寫晒上去....~~~
 
 

祝2個小小的9月之星生日快樂~~
望住小朋友純真0既笑容, 我都會覺得好快樂~~

 

 

沒有留言:

張貼留言