2016年9月19日 星期一

牽著小蝸牛上學第5天+PRE B DAY DINNER TO MAMI@半島

由開學第一天開始, 雨就不停地下..
由其是放學時間...
在學校門外... 鞋浸滿了雨才等到小蝸牛...
十分狼背地拉著小蝸牛在雨下慢慢走..
但..當我望到傘下的你, 還是這樣可愛...
我就覺得不再苦了....

放學之後, 同MAMA 去預祝生日喇...
話說之前已經好想試半島0既露台餐廳...
咁0岩見倒佢有個PROMOTE 係平日FREE一個8歲以下0既小朋友GA...
優惠期去到9月30日...
人一世, 物一世, 襯生日做籍口試下先~~~

自助餐食物款式唔算好多,
同埋其實我同BABA 都鐘意食生蠔架, 但依到冇0既..
不過, 每樣食物都會好精緻...
峻峻係咁話YUMMY~~

係到好多食物都有MUSHROOM...
峻峻0既大愛....

坐左一陣, 侍應送上一人一個小食...
好濃烈0既芝士...
只有BABA 一人可以KO 佢...

依2個, 係我覺得最好味GA...

侍應叔叔話送一杯飲品比峻峻AR..
一飲一杯檸檬茶~~

餐廳裏面燈光比較暗,
0係裏面食野, 會覺得好悠閒....好舒服..
SERVICE 好好..
食物款式真係唔多, 但食物質數係OK 0既~~
 
我覺得生日, 想食好D, 舒服D, 環境好D, SERVICE 好D, 食客好D..
依到都係一個唔錯0既選擇...
但如果想食物款式多D, 多D FUSHION...就可以試其他...

今晚0既甜品係芒果疏乎厘..
BABA 叫了侍應給一個生日牌..
就變成了我的生日蛋糕了~~

其實有你們在身邊就足夠了....

還記得6年前的今天,
峻峻當時住在醫院的氧氣箱...
當年今日, 我0既生日願望就係希望峻峻要快一點出院,
以後都要身體健康..
到今天, 我的生日願望也沒有變過....
你要好好的, 健健康康, 每一天專心當MAMA 的快樂小寶貝~~~

PRE HAPPY BIRTHDAY TO ME~~
 
這個芒果疏乎厘,
侍應會放在我們枱面,
然後再加芒果汁..
事緣我唔係好食芒果0既..
我好醒目咁叫侍應其中一個唔駛加芒果汁..
自以為好醒目LA..
但原來疏乎厘裏面本身就係滿滿0既芒果....
 

唔知點解...
著恤衫的峻峻好似長大了不少...~~~

沒有留言:

張貼留言