2016年9月25日 星期日

謝謝我的中同@L'TEA ROOM

當離開了校園...踏進社會..
你會開始認識這個世界, 認識更多的人和事...
然後, 以前的同學會漸漸越走越遠... 什至連名字也不再記得...
 
但如果有一些人,
經歷過一些時間, 轉變..
仍然在你身邊的... 我會好好珍惜...
 
謝謝你們, 中學時候, 你們在課室裏跟我慶祝生日..
今天, 你們仍然在我身邊..還在陪我過生日...
 

其實, 原本今日約好係去咖啡弄架..
我都好期待, 因為至今我仲未去過..
點知, 今日去到, 仍然係超多人...
所以... 我地要另覓地方...
 
BOM 話0岩0岩經過一個食TEA 0既地方幾靚..
我地就WALK IN 去睇下有冇位LA
一開門, 好PINK, 好少女, 好LADY, 好靚AR~~
 
OPENRICE LINK FOR YR REF.
 
0係失望之中, 又開心番喇~~~
 
其實0個到都FULL FULL 地,
咁0岩得番一張4人枱, 我地照坐喇....
裏面0既野全部都係粉紅色..
側邊0既女生全部都著得好靚咁自拍...
0係0個個時候, 覺得"青春"又離我遠一點..HAHAH

CAFE 裏面地方唔算大..
但有影相區..
花花花..PINK PINK PINK

我成日覺得HIGH TEA, 一定要配花茶GA..
一邊嘆茶, 一邊同姊妹傾計..
快樂是也!!!
 
好靚0既杯~~

依到其實冇野揀GA..
只可以揀依個TEA SET..
每人一定要一個SET..
 
一端上台...你會心心眼0既TEA SET..
的確, 未知食唔食得都睇得, 同影得AR..HHAHAh
 
我覺得依到真係好0岩幾個姊妹一齊黎ENJOY 一個下午..
食物都唔錯...
成個組合再加埋同好姊妹共渡一個快樂下午, 實屬無價 : )

 

沒有留言:

張貼留言