2016年9月15日 星期四

牽著小蝸牛去番學去影畢業相@05/09/2016

話咁快, 又到左星期一..
我0既小蝸牛上小學0既第3天..
其實.峻峻幼稚園時都係番全日..
所以, 其實番小學個時間, 對佢黎講, 難度唔算好大...
不過, 小學要8AM番到學校...
要食埋早餐先番去, 變相我就要6點幾起身..........
其實反而對我黎講係一個幾大0既挑戰..HA
 
我地係行番學校0既..正常步速, 15分鐘內都到..
不過小蝸牛步速, 係AROUND20TO25 分鐘....
每日, 真係好似拉住蝸牛走路一樣..
 
不過, 望住你依個傻傻0既笑容...
所有0既累意都會於一瞬間消失..
 
 
今日係第3日番小學, 依然都係適應期...早放學..
所以, 我地終於有個時間去影番之前BOOK 落0既畢業相喇...
之前, 好掙扎影唔影好..
不過我覺得幼稚園畢業對小朋友黎講真係一個幾大0既紀念...
如果小學畢業, 未必KEEP 倒依份可愛...
 
所以, 最後都係影左先喇...
 
 
其實, 依間STUDIO, 0係峻峻5歲生日相時已經影過..
今次再揀番JENNY 幫峻峻影畢業相..
係因為佢真係好了解峻峻... 亦唔怕佢曳...
而每次峻峻去親依個STUDIO, 都會笑得好開心...
 
JENNY知道我心急想睇相,
好快SHARE 左幾張出黎...
 
雖然我本身對佢D相都好有信心..
但今次望倒依幾張, 我已經想再講一次, 我真係好鐘意AR..!!!
 
謝謝你, 為峻峻..留下一個咁美好0既紀念~~~
 
STUDIO: FODIO
for reference only~~

 

沒有留言:

張貼留言