2016年9月20日 星期二

牽著小蝸牛上學@第6天

感謝天父,
我可以每天牽著小蝸牛0既手上學..
佢係明副其實一隻蝸牛..
其實我地屋企至學校0既步程, 係AROUND 15 分鐘..
但每日拖住佢, 就行近將至半個鐘..
小蝸牛0既同學不停0係我地身邊擦身而過...
而我地係...KEEP住墮後0既..
 
不過, 依半小時,
就可以讓MAMA 牽著你小手, 聊聊天, WARM UP 一下, 迎接上堂..
也謝謝你.. 讓MAMA 放下急促0既腳步..
跟著你0既步伐, 去用你0既速度看世界...
 

 
 
轉個眼, 就放學了..
今日係峻峻第一日0係學校LUNCH..
MAMA 一接放學...
第2眼就見倒峻峻0既白色運動衫, 變左一PAT 染晒汁0既運動衫......
 
結果.. 一路上, MAMA 不停哦佢..
MAMA: 你點解可以食到咁GA?
MAMA: 我唔係叫左你拎野0既時候, 望住眼前0既野架咩..
MAMA:..........................
終於, 峻峻應該頂唔住我0既煩音..
突然話: 我自己會洗番..
MAMA: 你識洗咩?
峻峻: 總之我自己洗..你唔駛幫我..
 
隔左陣... 峻峻:MAMA ..你等陣可唔可以借張濕紙巾比我AR??
MAMA: 你唔係以為濕紙巾可以洗衫卦.??
 
峻峻: 咁應該點洗AR??
 
結果, 峻峻真係用刷, 用洗衣粉, 用水, 自己刷甩晒D 污蹟...
 
MAMA 的確好欣賞你能夠勇於承擔...
願你長大之後, 也能夠繼續當一個勇於承擔0既男人 : )



 
今日, MAMA 收倒一份生日禮物..
係一個相識於中學時代0既同學送給我..
好耐未試過收生日禮物係鍊, 同生日咭...
謝謝你 ~~


沒有留言:

張貼留言