2016年9月14日 星期三

突如其來的迪士尼生日之旅@03/09/2016

今日係星期六, 但媽媽係冇假放架嘛..
星期六日比平日更忙, 因為要對住BOSS 足足24小時...HAHA
 
0係早幾日, 婆婆同我地講, 有迪士尼裏面做0既朋友可以帶我地去迪士尼,
就係咁就促成左我地同峻峻入迪士尼補足生日喇..
 
原本真係冇諗過今年會去左三次迪士尼架...
不過有得入黎玩... 心情係興奮0既...
[以下相片足以證明峻峻0既興奮度]
 
今日太早入黎, 早餐都未食...
所以一入黎先醫肚...
是日早餐為:STAR WAR PANCKAE
伴菜: 係一班搵食0既小鳥
能夠邊食早餐, 邊同一班雀仔玩, 峻峻極度開心...
我問佢: 其實你玩雀仔, 可以唔駛入黎迪士尼LA?
 
 
依個指定動作, 我地第一次做架咋..
我見峻峻扮好重..
佢話佢一隻手指就舉得起LA.. 
 
今日唔算多人...爽!! 
 
話說上一次黎迪士尼, 迪士尼已經開始左STAR WAR 0既項目..
峻峻做左把劍, 之後我地經過依到...
見倒班小朋友學劍, 一問之下, 原來要一早報名架..
上次峻峻有得睇, 冇得玩, 我非常感受到佢0既失望...
 
所以.. 今次我地一入到迪士尼第一個動作...
係報左名參加[絕地聖殿武士特訓]
睇峻峻燦爛0既笑容就知佢有幾開心LA
 
 
雖然是日氣溫有番咁上下, 仲要著住件袍超過半小時...
但依一刻, 依班小朋友毫無怨言...
好似個個都好有鬥心成為武士咁...
 
 
 
迪士尼, 一班0既演出者雖然只係對住一班小朋友,
但佢地0既戲都幾真...我諗企0係台上0既小朋友真係會幾緊張..
峻峻.. 真係以為自己變左武士咁架....
 
其實上次只係台下睇, 峻峻已經背晒D對白,
0係屋企同BABA演習左好多次..
READY POSITION.. 左邊膊頭, 右邊膊頭..
講到我都上腦了..
 
依個項目真係幾得AR~~~
 
之後... 佢地話要玩依個...
話說我由細到大, 都受唔倒太大離心力,
SPACE MOUNTAIN 前身硬著頭皮玩過一次..
之後唔敢玩..
轉左做STAR WAR 版之後,
捨命陪阿仔... 我全程係捉實峻峻隻手, 同得低個頭...
0個次之後, 我發誓我唔會再入去..
 
今次, 峻峻又話要入...
我話.. 咁我0係門口等你地就得喇...
人老左, 覺得生命係好寶貴架...
所以, 我唔會再入...你地玩得開心就好了...
 
依個.... 都係峻峻提議要玩..
我.. 都係唔玩0既..
唔好以為相中0個個係我...
其實係我妹...
有BABA 同EE 陪就好了...HAHA
 

 
今年5年去迪士尼時,
峻峻唔夠高玩灰熊山谷...佢0係到喊..
第2次, 佢玩SPACE MOUNTAIN,
我地話同灰熊山谷差唔多.. 所以玩左..
之後, 其實FEEL 倒佢都驚, 但佢話唔驚..
不過, 佢話.. 佢都係唔玩灰熊山谷過山車住LU..
都係等7歲先LA~~
 
睇下獅子王咪幾好,
我地一直都想睇, 次次都撞唔0岩時間..
今次第一次睇...都幾好睇WOR~~
 
次次黎迪士尼玩巴C光年, 都玩好多次架..
因為去到夜晚冇咩人排隊, 直出直入..
峻峻可以NONSTOP 地重玩4-5次.....
 
其實MAMA 好鐘意迴旋木馬架...

以為今日咁早黎, 會好早離開..
結果都係玩到黑MAMA...
 
HAPPY TODAY~~~

 

 


 

 

 

 


沒有留言:

張貼留言