2016年9月22日 星期四

牽著小蝸牛上學第10天@14/09/2016


 
由幼稚園上小學真係一個好大0既轉捩點..
由只懂玩樂0既一舊飯, 變成.... 兩舊飯...
以前幼稚園, 只係帶住玩樂0既心情..
有午睡, 茶點, 睇書, 玩同玩, 仲有電影作結尾..
 
今日上到小學, 好多時, 都係坐0係自己個位上..
專心上堂同專心上堂...
 
好好彩, 峻峻適應力強..
我記得..以前0既我好內向.. 好怕一個人, 所以, 其實初初未識倒朋友0既我,
好怕小息, 因為我唔知道可以做咩..
 
今日, 我問峻峻, 小息做咩...
佢話, 周圍行下, 散下步, 跳下飛機咁LOR..
MAMA: 咁係咪好悶GA?
峻峻: 唔係AR, 好開心GA...~~
 
每一日峻峻放學番黎,
我就打開佢本手冊, 玩猜猜畫畫...
因為估佢寫咩, 真係要花一點時間..
 
我發覺得, 好多小一生, 其實寫手冊都唔知自己寫咩GA..
見倒老師寫咩, 佢地就盲目地抄....
 
 
雖然有時會幾抆, 但這是屬於你可愛0既階段~~ : )
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言